NBA 2k23 Konto Xbox One – Series X/S Współdzielone
Istnieje wiele ekscytujących zmian w rozgrywce NBA 2K23 Dostęp Xbox , ale to, co naprawdę wyróżnia, to nowe atrybuty charakterystycznych rzutów z wyskoku. Od lat zwiadowcy ślinią się na graczy, którzy są w stanie wystrzelić z jak najmniejszej ingerencji. Jak uczyliśmy się od graczy takich jak Luca Doncic, może to przybrać formę na kilka różnych sposobów. Szybkość strzału, wysokość strzału, odporność na obronę i wpływ na czas to atrybuty, które zostały dodane do charakterystycznych strzałów z wyskoku. Oznacza to, że nie każda animacja strzelania ma taką samą wartość, a niektóre z nich mogą lepiej pasować do niektórych stylów gry niż inne. Powinno być fajnie majstrować.
Kolejną zmianą, którą Visual Concepts, twórcy NBA 2K23, podkreślili, była przeróbka sztucznej inteligencji. Chociaż nie miałem okazji przetestować tego dla siebie, Visual Concepts jest nieugięte, że granica między ludźmi a graczami korzystającymi z procesora stanie się bardziej zamazana niż kiedykolwiek. Sztuczna inteligencja ma teraz możliwość dostosowania rozgrywki w oparciu o to, co działa, a co nie. Większy nacisk kładzie się również na wykorzystanie atrybutów i zestawów umiejętności gracza, z nowym systemem priorytetów „pierwszego ataku”. Bardziej niż w poprzednich tytułach, sztuczna inteligencja wykorzysta nadarzające się okazje.
Wiele z tych zmian będzie najbardziej widocznych w zależności od wybranego przez graczy poziomu trudności. Koncepcje wizualne podkreślały, jak przystępny jest przerobiony poziom trudności Rookie i jak duży kontrast występuje między Rookie (najłatwiejszy poziom trudności) a Hall of Fame (najtrudniejszy poziom). Ogólnie rzecz biorąc, nacisk kładziony jest na różnicę umiejętności między osobą grającą po raz pierwszy a osobą, która opanowała sterowanie i intrygi dostępne w NBA 2K23.
Jeśli chodzi o sterowanie, być może najważniejszą zmianą nadchodzącą w NBA 2K23 jest przerobiony „Pro Stick” z zupełnie nowymi gestami wsadów i dryblingu. Na przykład możesz teraz przytrzymać spust sprintu i dwukrotnie przesunąć prawy drążek w dół, aby chwycić obręcz i zawiesić się na niej. Nie mogłem się dobrze przyjrzeć, jak to działa w akcji, ale dane wejściowe wydają się proste i wystarczająco satysfakcjonujące. Te nowe elementy sterujące zmieniają również sposób, w jaki działa kontakt na linii, a gracze tacy jak Giannis Antetokounmpo mają możliwość znęcania się nad ruchem za pomocą dodatkowych pakietów layupów. Wszystkie te ruchy są inicjowane przez „zastrzyk adrenaliny”, z którego każdy ofensywny gracz ma trzy na posiadanie piłki.
Oceny
Brak opinii.