Going Medieval Dostęp Do Konta Steam PC Offline
Going Medieval to urocza symulacja budowania kolonii założona w średniowieczu z silnymi wpływami arturiańskimi. W tym budowniczym Czarna Śmierć całkowicie zdewastowała Europę, pozostawiając większość tego, co zostało z jej ludu, aby wyruszyć w dzicz i zacząć od nowa. Twoja grupa ocalałych spróbuje przejąć kawałek ziemi dla siebie i utrzymać go w obliczu gniewu barbarzyńców, fanatyków religijnych, wydarzeń naturalnych, a nawet gniewu samych bogów
Dostępnych jest wiele opcji umożliwiających dostosowanie wrażeń z gry. Prawdę mówiąc, możesz sprawić, że Going Medieval jest wyzwaniem lub tak łatwym, jak chcesz. Jeśli bardziej interesuje Cię samo budowanie miast i konstruowanie skomplikowanych projektów – możesz to zrobić. Jeśli chcesz zacząć w środku zimy, z jednym osadnikiem i stawić czoła niezliczonym najazdom najeźdźców i barbarzyńców, również możesz to zrobić. Na początku każdej kampanii możesz dostosować flagę i emblemat swojej osady, które pojawiają się na wszystkich flagach i dekoracjach. Jest to prawdopodobnie jeden z najlepszych generatorów, jakie można zobaczyć w jakiejkolwiek grze, z mnóstwem opcji kolorów i emblematów, aż po możliwość zmiany rozmiaru i umieszczania emblematów dokładnie tam, gdzie chcesz.
Możesz nawet stworzyć niestandardową grę, w której zmienisz prawie wszystko w grze, a moją ulubioną jest liczba osadników, z którymi zaczynasz. Domyślnie zaczynasz z trzema osadnikami, każdy z własnymi statystykami i wiedzą. Każda postać ma swoją własną historię i historię, która jest generowana losowo i naprawdę powinieneś poświęcić czas na jej przeczytanie. Istnieją odniesienia do tradycji arturiańskich i bitew między poganami i fanatykami, a nawet zabawne dowcipy, które naprawdę pomagają ci połączyć się z mieszkańcami wioski.
Podobnie jak w przypadku tworzenia postaci w D&D, wszyscy ci osadnicy mają swoje mocne i słabe strony. Niektórzy będą lepsi w leczeniu ran Medycyną, a niektórzy będą lepsi w Stolarstwie i Budownictwie. Niektórzy będą po prostu zwykłymi wojownikami lub łucznikami i oddadzą się na linii frontu, gdy najeźdźcy zaatakują twoją małą wioskę. Innym interesującym elementem RNG, który Going Medieval dodał do statystyk, jest zdobywanie doświadczenia. Niektórzy osadnicy mogą mieć niższe statystyki, ale mogą być szczególnie uzdolnieni w ilości doświadczenia, jaką zdobywają dzięki tej statystyce. Te statystyki są oznaczone gwiazdkami przez statystykę. Więc nawet jeśli masz osadnika z niskimi statystykami, może bardzo szybko stać się jednym z ich najsilniejszych
Zasoby są delegowane do stref, obszarów siatki, do których możesz wyznaczyć swoim osadnikom automatyczne przenoszenie przedmiotów. Trochę się do tego przyzwyczaisz, ale możesz przypisać niektóre zadania osadnikom, aby automatycznie poruszali się po wiosce, aby organizować różne stosy stref i utrzymywać porządek. Oprócz tego, przedmioty niszczeją z biegiem czasu, jeśli nie masz nad nimi dachu (strefy lub nie), więc na początku będziesz budować wiele magazynów, aby nie dopuścić do kurczenia się zasobów, gdy szybko. Staje się to nieco bardziej zagmatwane, gdy chcesz robić rzeczy, takie jak grzebanie swoich zmarłych lub ciał wrogów. Tak naprawdę nie wystarczy kliknąć na ciało i kazać wieśniakowi je pochować. Musisz stworzyć strefę, określić, że zwłoki ludzkie mają być tam umieszczone i wejść w interakcję z ciałami po zbudowaniu grobowca.
Oceny
Brak opinii.